Bagoly életmódot vált

Cosmopolitan Blogger Day 2017-en jártam

2017. október 22. - DagiBagoly

Évek óta epekedve néztem, ahogy a bloggereket blogger eseményekre hívják és előadásokon vesznek részt. Én is szívesen részt vettem volna, hogy okosságokat halljak, és egyébként  is az egész konferencia jelleg miatt irigykedtem. Idén végre a Cosmopolitan úgy hirdette meg, a most már évesnek minősülő blogger eseményét, hogy bárki részt vehetett rajta, egy minimális árú (~1000 Ft) belépőjegyért. Amint kiírták facebookra nem sokat hezitáltam rajta (cirka 2 percet, amíg megnéztem naptárban milyen napra esik), azonnal megvettem a jegyet és alig vártam az akkor még 3 héttel későbbi eseményt.

autos_kep_hatter_nelkul_logoval_ok_800.jpg

Aztán eljött EZ a hétvége. Elterveztem mit viselek, ami kényelmes de nem túl lezser, de azért jól palástolja az extra kilóimat, amik még likvidálásra várnak. Megkerestem a kedvenc A/5-ös spirál füzetem, aminek eddig nem találtam funkciót, mert annyira cuki. Indulás előtt 1 perccel még átdobáltam a cuccaim egy nagyobb táskába, mert beraktam egy vékonyabb kardigánt, mert amit felvettem abban a lakásban majd meg sültem (de nem volt rá szükség, pont jó volt, amiben mentem). Szóval azt hiszem kicsit túlspiláztam a dolgot.

Roppant vegyes érzésekkel jöttem el. Az előadások tetszettek. Erzsi, a sztármacska Homonnay Gergely tolmácsolásában, Én is megélhetek az énmárkámból? Oravecz Nórától és Jártasd a szád! Dr. Újszászi Bogár László, Alexy Vivien előadásában voltak szerintem a legjobbak, és Oravecz Nórán konkrétan meglepődtem. Az általam látott és hozzám eljutott idézetek alapján valami bugyuta libának gondoltam, aki maszlaggal eteti az embereket. De nem. Lehet elolvasom valamelyik könyvét. Ajánlott egyet az előadás során a Van egy ötletem- Hogyan építs énmárkát? címűt. Ha megjelennek drága Erzsébet Fenedova könyvei is, akkor azt hiszem megvan mit csapok még hozzá. Nem tagadom, a fő vonzóerő az előadások tekintetében Puszi, Erzsi! volt. Imádom azt a macskát és az ő általa közvetített gondolatok hasonlóak azokhoz, amiket vallok az életről és amilyen elvek mentén élni szeretnék. A meghallgatott előadás is ráerősített erre. Szóval ha másért nem, ezért az egyért már megérte elmenni. A Jártasd a szád! - Hogyan beszélj hibátlanul a vlogodon? előadás pedig kakukktojás, mert nem érdekelt, hisz nem volt tervben, hogy vlogolni fogok, de az előadók, az előadásmód a legjobb volt az egész nap, amit csak hallottam. Szívesen jártam volna a tanár úr óráira ha a Corvinus hallgatója lettem volna. 

A negatívumok, lehet csak az én személyiségemből adódnak, de a szünetekben mellőzve éreztem magam. Mivel egyedül mentem fel voltam arra készülve, hogy valószínűleg senkivel nem tudok egész nap beszélni, nem vagyok az a barátkozós típus. Viszont, hogy a hostess lányok se foglalkoztak velem az néha már bosszantó volt. Kimaradtam így a nyereményjátékokból (a mizot kivéve, #szeretemamizot :D), mert hiába mentem oda nézelődni a kérdésem nem hallották vagy nem foglalkoztak vele, sminkelésen se vettem részt, és a hajamat se nézték meg, csak egy kiselőadást kaptam a termékről. (ami így nem teljesen győzött meg) Jövőre be kell szerveznem valakit, akinek  hangja is van. És így el is értem a másik negatívumhoz. Az idei év arról szólt szinte, hogy a youtube-é a jövő és a vlogolás, és az írás és a blogok elavult. Még instagramon lehet hódítani. Csupa olyan platform, ahol nem mozgok otthonosan, még. 

A Cosmonak viszont köszönet jár a szervezésért, a baráti hangulatért, a szinte végtelen innivaló és ételért valamint az elköszönő szatyorért, amiben csupa szép és jó került. 

Összegzésként sokat tanultam és hasznos nap volt (kell egy normális telefon!). Így ha jövőre is lesz ilyen alkalom az elsők között fogom megvenni a jegyemet.

Te is jössz?

A bejegyzés trackback címe:

https://dagibagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr513050676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása