Bagoly életmódot vált

Minden kezdet nehéz

2017. október 01. - DagiBagoly

Üdv kedves Ismeretlen!

Számát se tudom hányszor fogtam bele blog írásba. Hol tematikust szerettem volna, hol személyest, hol megváltani a világot. Most ötvözni szeretném az eddigieket és valami különös egyveleget összehozni, amiből biztos van már a neten, na de azoknak nem én vagyok az írója.

Hogy ki vagyok én?

Ez egy roppant jó kérdés, néha magam sem tudom. Jelenleg 27 éves, túlsúlyos, inzulinrezisztens (IR), pajzsmirigy-alulműködéssel küzdő és súlyos útkeresési válságban szenvedő nő vagy leányzó, még ez is kérdéses. Tehát egyfajta motivációnak is szánom ezt a blogot, ahol beszámolok a küzdelmemmel a kilókkal és közben magamnak, illetve Neked is hasznos információkkal szolgálhatok az egészséges életmódról, mert váltani szeretnék. Nem valami divatos diétát akarok követni ideig óráig, aztán a gyorsétteremben kétpofára zabálni a hamburgert, mert már vékony vagyok, megtehetem. Szemléletmód váltásra van szükségem. Már egyszer én nyertem a kilók vs én meccsen, viszont most KO-val szeretném véglegesen kiütni.

Az út folyamán néha beszámolok majd sorozatokról, filmekről, eseményekről, amik éppen izgatják a fantáziám. Képgyűjteményt is tervezek álmaim otthonáról, esküvőjéről és hasonlókról, mert kezd elburjánozni a gépemen, pinterestemen és szeretném végre rendszerbe foglalni és mi lenne erre a legjobb platform? Természetesen a blog.

Tehát lényegében rendszerezni kívánom az életem és ezt ha szeretnéd nyomon követheted. Én csak nyerek az ügyön, mert segít nem feladni, hisz Valaki kíváncsi a soraimra. :)

utelagazas.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://dagibagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr4112937275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása