Bagoly életmódot vált

Egy unalmas kedd tökéletes indítása

2017. október 03. - DagiBagoly

Az ugye megvan, hogy Garfield utálja a hétfőt, Sanyi a bagoly pedig várja a prééénteket? De mi van a többi nappal? Keddről eddig egyedül a Vous lányok csinos keddje jutott eszembe (amibe csak azért nem csatlakozom, mert munkaruhában dolgozom, arra az 1-1 óra metrózásra nem öltözöm ki), illetve a hét azon napja, amikor végérvényesen a munkahét mezejére léptünk. Mert ugye hétfőn még benne van a pakliban, hogy másnapra összeomlik a cég/gyár és nincs több munka. Legalábbis iskolásként mindig ebben reménykedtünk minden reggel. :D Szóval ki kellett valamit találnom, hogy ki bírjak kelni az ágyból. Így ötvöztem a diétázunk márt és kezdődik a jóga kihívást.

Ébredés után egy jól eső napüdvözlettel indítottam, ebből 3 kört csináltam meg, hogy mindenem jól át legyen mozgatva. Bár csaltam, mert a lenti képen látható mozdulatsor 6. elemét én egy sima test mellett szorosan a kezes fekvőtámaszra cseréltem, mert ennél a csúszunk előre ászanánál egyfolytában orra esek.

60548c7e2cdee10a046e56a133459dfc.jpg

(Forrás: roxanne_yoga instagram)

Ugye, hogy milyen jól átmozgat?

Második felvonásként miután átmozgattam magam, de még arcmosás előtt összekészítettem a gyors zabkásám. Lényegében nagyszemű zabpehely (kb 40 g - 6 ek) és chia mag (1 tk) leöntve forróvízzel (hogy ellepje) és hozzákutyulva egy kis sacher torta ízesítésű fehérjepor (25g) és egy pici mandulatej (1-1,5 dl). (290 kcal, 27 g fehérje, 28 g ch, 8 g zsír) Amíg szépen megdagadnak, addig embert varázsolok magamból és felöltözök. Aztán már lehet is belapátolni, fogat mosni és rohanni dolgozni, mert természetesen ezt mind 20 perc alatt szeretném abszolválni. Minden egyes áldott reggel. Szóval a következő kihívások egyike az lesz, hogy hamarabb ébredjek, hogy nyugodtan legyen időm végre enni.

Neked is rohanós a reggeled?

A bejegyzés trackback címe:

https://dagibagoly.blog.hu/api/trackback/id/tr312937267

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása